T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
AYDIN / KUŞADASI - Cumhuriyet İlkokulu

Duyurular

Ekm

Okul Aile Birliği Genel Kurul Toplantısı

Okul Aile Birliği Genel Kurul Toplantısı

Okulumuz 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Okul Aile Birliği Genel Kurul toplantısı 31.10.2023 tarihinde Salı günü saat 16:30 de yapılacaktır.

 

 

Okulumuz 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Okul Aile Birliği Genel Kurul toplantısı aşağıdaki gündem maddelerini görüşmek üzere  31.10.2023 tarihinde Salı günü  saat 16:30 de  yapılacaktır.

 

GÜNDEM:

1.        Saygı Duruşu Ve İstiklal Marşı

2.        Okul Müdürü Ali YÜKSEK'in Açılış Konuşması

3.        Yönetim Kurulu Adına Konuşma

4.        Divan Başkanı Ve Yazman Seçimi

5.        Yönetim Kurulu Faaliyet Raporunun Okunması Ve Genel Kurulca İbrası

6.        Denetleme Kurulunun 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Faaliyet Raporunun Okunması Ve Genel Kurulca İbrası

7.        Yönetim Kurulu Seçimi (5 Asil- 5 Yedek)

8.        Denetim Kurulu Seçimi (1 Asil- 1 Yedek)

9.        Dilek ve Temenniler

10.     Kapanış

 

Ağu

KUŞADASI CUMHURİYET İLKOKULU 2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS ARAÇLARI ÇALIŞTIRMA İŞİNE AİT İLAN

 

2023-2024 Eğitim – Öğretim Yılında Kuşadası Cumhuriyet İlkokulu öğrencilerinin ikametgah adreslerinden servis araçları ile okula taşıma hizmet alımı “Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar” doğrultusunda yapılacak olup; taşıma işini yapacak istekli/istekliler tespit edilecektir.

1-      İDARENİN:

a- ADRESİ                                                            : Cumhuriyet Mah. Reşat Özbek Sokak No:23 Kuşadası/AYDIN

b- TELEFON NUMARASI                                          : 0256-6144710

c- ELEKTRONİK POSTA ADRESİ                               : 976571@meb.k12.tr

ç- İHALE DÖKÜMANININ

GÖRÜLEBİLECEĞİ ADRES                                        : Cumhuriyet İ.O Web Sitesi Duyurular Bölümü

 

2-      SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN:

a-Niteliği, Türü ve Miktarı                                  :2023-2024 Öğretim yılı boyunca öğrencilerin ikamet adreslerinden alınarak taşıma merkezi okula 180 gün boyunca öğrenci taşıma işi. (Ayrıntılı bilgiye Okul Servis Araçları Çalıştırması Tip Şartnamesinden ulaşılabilir.)

b- Yapılacağı Yer                                              : Öğrencilerin ikamet ettiği yer ile okulumuz arası

c- İşin Süresi                                                     : İşe başlama tarihi 11.09.2023, işin bitiş tarihi 14.06.2024

3-      SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN:

a-Yapılacağı Yer                                                  : Camikebir Mah. Özsürücü Sokak No:04 Kuşadası/AYDIN

b- Tarihi ve Saati                                                : 07/09/2023 Saat:10:00

4-      OKUL SERVİS ARAÇLARI TAŞIMA İŞİNE KATILABİLME ŞARTLARI VE İSTENİLEN BELGELER:

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

5- EVRAKLARIN KOMİSYONA TESLİMİ:

a) İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.

b) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

c) İstekliler, 04Eylül  2023Pazartesi günü saat: 15.00’e kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim edecektir.

6- OKUL SERVİS ARACI OLARAK ÇALIŞTIRILACAKLARIN TESPİTİ:

(a) İlanda belirtilen dosyaların açılma saati gelince, komisyon isteklilerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır.

(b) Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il/ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişiliklerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarihi dikkate alır. Belirtilen kriterlere göre yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verir.

(c) İsteklilerin itirazda bulunması veya yeni açılan okullarda servis taşıma işinin ilk defa yapılacak olması halinde EK-3’deki kriterlere uygun puanlama yapılarak karar verilir.

(ç) Okul servisi çalıştırma sözleşmeleri en az bir eğitim öğretim dönemi, azami ise üç eğitim öğretim dönemini kapsayacak şekilde yapılabilir.

(d) Taşımacıyı tespit komisyonu tarafından alınan komisyon kararları mahalli mülki idare amirlerince 5 iş günü içinde onaylanır veya iptal edilir.

(e) Kesinleşen komisyon kararı, mahalli mülki idare amirlerinin komisyon kararını onayladığı günden itibaren en geç 5 iş günü içinde, taşımacıya veya vekiline, 11/2/1959 tarihli ve 7201 sayılı Tebligat Kanunu hükümlerince bildirilir. İstekli, kararın tebliği tarihinden itibaren 10 gün içerisinde sözleşmeyi imzalamakla yükümlüdür.

(f) Okul servisi çalıştırılması işine katılan olmadığı, isteklilerin belgelerinin uygun görülmediği veya isteklinin sözleşmeyi imzalamaması hâlinde yeniden aynı usulle okul servisi çalıştırılması işine çıkılır.

7- SÖZLEŞME İMZALAMADA TAŞIMACILARDAN İSTENİLECEK BELGELER:

a) Eğitim öğretim yılında çalıştıracakları rehber personel ile şoförlerin sabıka kayıt belgeleri,

b) İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınan özel izin belgesi, (Özel izin belgesi işi üstlenen taşımacı tarafından sözleşme imzalandıktan sonra ibraz edilecektir.)

 c) D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesi,

 ç) Her yıl okul servis şoförlüğüne uygun olduğuna dair aile hekiminden veya ilgili sağlık sunucusundan alacağı okul servis şoförlüğü yapabileceğine ilişkin sağlık raporu,

 d) Rehber personelin, okul servis rehber personeli olmaya uygun olduğuna dair aile hekimliğinden veya ilgili sağlık sunucusundan aldığı rapor,

 e) Şoförlerin yetkili kuruluşlardan aldığı psikoteknik raporu,

 f) Şoför ve rehber personelin ilgili il/ilçe milli müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika,

g) Taşıma yapacakları araçların, 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun öngördüğü karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası poliçeleri,

 ğ) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,         

 

                                                                                                                                                                                                             25/08/2023

 

TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU

 

 

Hamdiye DEMİR                             Hayal ÖZBEK                     Funda EREN                       Şenay TEKUS

Okul Müdür V.                 Aile Birliği Başkanı         Üye (Öğretmen)                            Üye (Veli)

 

Neslihan UÇAR

 Üye (Veli)

Ağu

2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIFLAR KURA ÇEKİM İŞLEMLERİ DUYURUSU

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIFLAR KURA ÇEKİM İŞLEMLERİ DUYURUSU

 

2023-2024 Eğitim- Öğretim yılında okulumuza kayıt yaptıran 1. sınıf öğrencilerimizin şube ve öğretmenlerini belirlemek üzere 31 Ağustos 2023 Persembe günü saat 10.30 da okulumuzda kura çekimi yapılacaktır.

     Velilerimize önemle duyurulur.

 

 

ŞUBE VE SINIF BELİRLEME ESASLARI

1. İkiz öğrencilerin aynı şubede eğitim görmeleri konusunda veli talebi doğrultusunda öğrencilerin kura işlemi gerçekleştirilecek, aynı sınıfta okuması talebi olan öğrencilerin isimleri tek bir kura kağıdına yazılarak kuraya sokulacak; farklı sınıf talebinde ise öğrenciler ayrı kura torbasında kuraya katılacaktır. Bu işlemler tutanak altına alınacaktır

 2. Belirlenen şubelere eşit sayıda dağıtılmaları için, kız ve erkek öğrencilerin kuraları ayrı ayrı çekilecektir.

3. Komisyon tarafından kura çekimi okul bahçesinde  ya da okul şartlarına uygun olarak salonlarda yapılabilecektir. 

 4. İlk önce öğrencilerin şubeleri kura ile belirlenecektir.

5. Öğretmenlerin şubelerinin kura ile belirlenmesi en son yapılacaktır.

6. Kura saatinde okula gelmeyen ve çekilişe katılmayan velilerin yerine komisyon tarafından çekiliş yapılacak ve öğrencinin şubesi ve öğretmeni belirlenecektir. Bu işlemler komisyonca tutanak altına alınacaktır. 

7. Kura işlemlerinin ardından şube, öğretmen ve öğrenci listeleri hazırlanarak okul panosu ve şube girişlerine asılacaktır. 

 

 

Nis

Ağu

Ağu

Okulumuz bu yıl başlayacak 1. sınıf öğrencilerimizin sınıflarını ve öğretmenlerini belirlemek amacıyla 31 Ağustos 2022 Çarşamba Günü Saat: 10.30' da okulumuzda kura çekimi yapılacaktır.

Tüm yeni kayıt olan 1. sınıf öğrenci velilerimiz davetlidir.

Ekm

SAYIN VELİLERİMİZ

23 Ekim 2021 Cumartesi günü saat 14.00 da  okulumuzda yeni Yönetim ve Denetim Kurullarının seçiminin yapılacağı Cumhuriyet İlkokulu Okul Aile Birliği Genel Kurul Toplantısı yapılacaktır. Toplantıda anne baba olan veliler arasından Yönetim Kurulu için 5 asil-5 yedek üye, Denetleme Kurulu için de 1 asil-1 yedek üye seçimi yapılacaktır. Toplantıya tüm velilerimizin katılımınızı bekler, iyi günler dileriz.

Ekm

Okulumuz 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Okul Aile Birliği Genel Kurul toplantısı 23.10.2021 tarihinde Cumartesi günü saat 14:00 de yapılacaktır.

Şbt

Çocukların gelişim sürecinde etkin rol model olan velileri pratik bilgilerle daha aktif şekilde desteklemek amacıyla hazırlanan "BİZDEN" adlı aylık bültenin ÜÇÜNCÜ sayısı yayımlandı. BÜLTEN İÇİN TIKLAYINIZ

Ock

Ock

Çocukların gelişim sürecinde etkin rol model olan velileri pratik bilgilerle daha aktif şekilde desteklemek amacıyla hazırlanan "BİZDEN" adlı aylık bültenin ikinci sayısı yayımlandı.

Ock

EĞİTİM TAKVİMİ 2020 "Bugün 24 saat ve her saniyesi çok kıymetli"

Her yeni güne, "Bugün 24 saat ve her saniyesi çok kıymetli" diyerek başlayan "Eğitim Takvimi"nde, "Günün Sözü", "Günün Kelimesi", "Günün Atasözü", "Günün Doğrusu", "Günün Oyunu" gibi bölümler yer alıyor.

Ara

Kadın Acil Destek Uygulaması ( KADES ) tanıtımı hakkında

Ara

Türkiye Sakatlar Derneği Mavi Kapak toplama kampanyası duyurusudur.

Ara

Okulumuzda düzenlenen Atık Pil Toplama Kampanyası için ilk tarih 15 Ocak 2020.